August 7, 2011

Delete

Sedang gigih mendelete email yang tak pernah aku delete sejak beberapa tahun yang lalu. email ni aku create since form 4 kalau tak silap. sebab tu nama dia macam kanak-kanak ribena sikit strawbery bery bagai. har har har. lama dah aku nak buat email baru, gmail. nak buat nama yang lebih mature. mature? awww awww. ok tak payah nak mature sangat lah kann. yang penting aku senang nak sebut, orang senang nak tulis or vice versa whatsoeva yang penting memudahkan dan ada nilai commercialiaze and marketable. ok, commercialiaze and marketable tu boleh blah. haha. tapi tak terbuat jugak, sebab dah banyak benda aku guna email nih. tapi segan jugak kalau orang tanya, berbelit-belit lidah nak sebut. aishhh

18640 inbox

2 comments:

  1. hahahhahahahaa..giler banyak! selamat menDELETE lah pd musim cuti sekolah ini ye..hahhahhahaah

    ReplyDelete