June 18, 2010

assalamualaikum . .

this is not my first entry. ;]p
sebenarnya belog ini telah lama lahir ke donia. if im not mistaken, this belog have been created since JUN 2009. elleh baru setahun je pon. haha. time tu aku baru habes matrik & tengah tunggu tawaran masuk unibesti. ade la 2 post kot aku sempat tulis. memandangkan aku ni tak berbakat besar dalam bidang penulisan neh, aku pon terus stop berbelog. sebab aku bace belog orang cam best je, tapi bila time aku bace belog aku sendirik, hoho nak gelak pon ade. cucu A.Samad Said pon tak minat nak sambung baca. tapi, tak ape lah.

post dulu ? haaa. post dulu aku dah delete pon. sebab aku tak tau ape yang aku bebelkan. bile bace balek, aku gelak sorang-sorang sebab memang aku bebel. dengan shortcut yang aku pon ta fahaam. ok, aku berhenti kat sini je. ta tau nak tulis hape pon.



No comments:

Post a Comment