January 26, 2011

Eh Cuti Pulak

Ahh. masa. cepat sangatlah. aku rasa. cepat. cepat. rasa baru je datang. dah nak cuti balik. cehh, statement. macam tak suka cuti je. tipulah. aku suka je cuti. sebab balik rumah. apa orang kata tu. home is where the heart is.

Minggu depan cuti lagi. seminggu. ikut takwim universiti, dia cakap cuti midsem. what the? mid la sangat. quartersem selayaknya. baru 4 minggu datang. bukan aku tak suka cuti ni tapi cuti ni awal sangat. so, there will be no BREAK for another 3 months afterward. lama tu.

Dan seperti biasa. kalau cuti mesti buat balik sekali segala esaimen. sekadar syarat. kalau tak rasa guilty kalau tak bawak balik. hahaha. sekadar buat balik. pastu angkut balik U semule. dengan tiada sebarang perubahan. itu perkara bukan luar biasa. dan ia telah melanda diri aku sejak aku form 3 lagi. zaman dok asrama balik rumah cuti penggal. eh lama la pulak tak sebut cuti penggal. penggal kepala aku selalu sebut.

Apa-apa pun, cant wait going home. kenapa la suka sangat balik kampung. itu aku tak pasti. human nature kot. eh bukan. student nature.

Huahhh. sudah jam 11.50 pm. esok ada kuiz mingguan solid state. every thursday. sudah baca? belum bah. note semalam tak salin lagi. semalam terpaksa ponteng kelas beliau. maaf prof. kekeke. saya punya sebab sangat konkrit. sebab nya tak perlulah review kat sini.

No comments:

Post a Comment