December 18, 2010

Ape Yang Best Semester 4 ?

okay, terimalah kenyataan ini. kau dah nak masuk sem 4 dah pun. almost 2 years you are here struggling + laughing + crying + facing up and down + learning + observing + grouping + getting know peoples + walking + attending + play truancy + hating + playing + running + jogging + drama + acting + throw money around(aku beli barang berpaedah loh) + .. + .. + tak tau la weh banyak gila tak terhitung dijari keyboard nak menulis.

Ape yang best? tak tahu lagi sebab aku tak bela doraemen nak pergi masa depan. hanya mampu berharap yang baik-baik sahaja dan kalau yang tak elok pun dapat di hadapi + di selesaikan. Allah tidak akan membebani seseorang melainkan sesuai dengan kemampuan nya.

Berbalik, sesuatu yang best pada sem 4 yang bakal menjelang tiba ialah aku dah tak de ko-kurikulum ! yeayyyy ! aku sangat kurang minat, tensen sebab hari sabtu. kau tau sabtu ! for me, that's mean. kejam ! pukul 10.00-12.00 tengahari . kira tambah campur tolak 1.00 p.m la aku siap. sangat senget sungguh spoil hari sabtu sebab dia aku tak boleh buat apa-apa. tiap-tiap sabtu sepanjang semester selama 3 sem. rugi kau rugi sebab jumaat tu aku kelas sampai doblas je(in case la kawan aku ajak balik umah dia mandi air terjun ke. kan dah rugi).

Kalau buat 8.00-10.00 a.m pun aku dah kira ok. tak kisah bangun pagi. serius weh dalam hal ini aku tak berkira bangun pagi. ponteng? kalau nak repeat subjek ko-k ni silalah. wa tak sanggup lu ! max 2 hari tak datang kelas. so, aku dah reservekan siap-siap 2 hari itu untuk kegunaan yang lebih berfaedah iaitu balik kampung pada bulan ramadhan baru-baru ini. lagi satu hari aku dah siap-siap ponteng. kahkah.

Semester 1, camping dekat Ulu Yam tak silap. kami sedang dizalimi
Time ni pakai putih je sebab baju kembara tak dapat lagi

Jadi banyak lah plan aku dengan budak-budak ini yang terbengkalai. InAllah akan aku langsaikan habis-habis sem ini. eh, nak pergi study ke poyo-poyo? tak de lah ni niat sampingan. berjalan dan bermusafirlah untuk melihat kebesaran-NYA. niat study tu memang dah sebati dalam lubuk hati paling dalam dah. cewahh !! bangga mak.

Berbaju kembara. pakai spek itu najwa, dan itu sibah. baru balik latihan

YAY !! SAYA SUDAH GRAD KO-K !

Emoticon
Yuhuu yabedabedu
**perasaan nak naik bulan**

No comments:

Post a Comment