December 29, 2010

Menatang Binatang

Shit! ye anda tahu shit? ye anda tau menatang binatang bernama kucing? yang suka shit! merata-rata sampai atas microwave pun dia buang shit!. dah la shit! kau bau macam hape tak boleh buat perbandingan sebab bau shit! kau paling tershit! antara shit! shit! yang lain.

Adoi binatang betul la menatang ni. aku asyikkk dok uli tepung nak buat pizza. pastu pergi nak cairkan butter guna microwave. dang! tiba-tiba ada 2 3 ketul shit! atas tu wekkkk dah la cairrr. maafkan aku tercarut sikit. blueeekk!

Macam ada otak pulak kucing ni. berniat mengkhianat. tau-tau je aku nak guna microwave arini. dendam dengan aku agaknya 2 3 hari lepas aku sepak dia. muahahahha. padan muka. sebab dia curi ayam yang nak goreng. mak pak aku selalu bagi makan dekat kucing ni tapi tak jinak pun. masuk rumah aku nak makan je. lepas tu tinggal sisa shit!. watafak lu. haih. geram.

Aku selalu ada konflik dengan taik kucing setiap kali cuti sem. grrr

No comments:

Post a Comment