December 23, 2010

Contest Into The Mirror

Ok saya nak menunaikan tag dari adik Mimi ni.
Nak tau lebih lanjut pasal contest ni boleh klik dekat banner ni yawwn


Saya pilih gambar ini !


Cerita perihal gambar ini:

Gambar ni diambil time kitorang 3 orang dalam gambar tu dari depan aku, riri, sibah tengah buat coursework third language punya subjek yakni Bahasa Mandarin. gambar tu dekat PKNS, Shah Alam je. kami kena berlakon dan buat shortdrama dengan mengaplikasikan apa yang kami belajar. salah satu tajuk dalam silibus adalah berkenaan dialog ketika menjual-beli pakaian antara peniaga dan pelanggan. kami kena lakonkanlah di kedai jual kain baju.

So, kami mintak kebenaran untuk berlakon dalam kedai tu dengan taukey kedai tu dan dia kasi. tq aunty! nampak tak backgroud tu baju-bajan. nampak tak, nampak tak? oh ya, kenapa kami tak buat dekat butik forever 21 ke, voir ke, zara ke, maysaa ke, baru howwtt kan? sebabnya diorang tak kasi merakam gambar. kalau tak dah lama aku shooting kat Pavillion. last sekali orang Melayu jugak baik hati kasi kami berlakon. tq lagi skali. eh eh adakah ini berbau perkauman. aku rasa tak sebab aku tengah selsema tak bau apa-apa.

Susah tak nak berlakon? susah kalau kau asyik gelakkk je. tapi lagi mencabar part nak edit biar jadi drama. macam harrraaamm lappy buat hal, hang lah, buat 70% kena start balik dan lain-lain. ok itu sahaja kalau tak saya bebel tak berkait banyak lagi.

Ok Puan Blog. Selamat pilih pemenang.
kalau saya dapat lagi baguih !

Tag:
Petom
Cik Maya
Mimi

No comments:

Post a Comment